صنعت کاران متحد ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی و خشک کن میوه

ماشین سازی صنعت کاران متحد
جستجو
Close this search box.

خط سورت و بسته بندی انواع میوه و سبزیجات خشک

    1. برای تولید سبزی و میوه خشک به چه ماشین آلاتی نیازمندیم؟
    2. برای خشک کردن میوه و سبزی به بهترین شکل ممکن چه مراحلی را باید طی کرد؟

فرآیند شستشو و خشک کردن میوه و سبزی

در ابتدا برای شستشو و تمیز کردن میوه و سبزی با استفاده از دستگاه های شستشو اتوماتیک (وان شست و شو نوار دار) سبزی جات و میوه جات را کاملا بهداشتی و تمیز با استفاده از سیستم حباب ساز می شویند.
بعد از آن نوبت به مرحله آبکشی سبزی و میوه می رسد در آنجا توسط دستگاه آبگیر سانتریفیوژ یا نوار نقاله آبگیر میوه جات و سبزیجات را آبکشی می کنند.
در مرحله بعد اگر قصد خرد کردن سبزیجات برای تولید سبزیجات خورشتی (سبزی آش و…) را داشته باشیم توسط دستگاه سبزی خرد کن بشقابی یا سبزی خرد کن صنعتی سبزیجات را خرد کرده و آماده بسته بندی یا خشک کردن می کنیم.

و اگر قصدمان خشک کردن میوه باشد توسط دستگاه اسلایسر میوه جات را ورقه ورقه کرده و آماده خشک کردن می کنیم. برای خشک کردن میوه و سبزی از دستگاه خشک کن استفاده می کنیم.
خشک کن های طبقاتی یا خشک کن کابینتی دستگاه های مناسب برای خشک کردن انواع میوه، سبزی، گیاهان دارویی، صیفی جات و.. هستند که در مدل های مختلف با ظرفیت های گوناگون ساخته می شوند.
بعد از خشک کردن میوه و سبزیجات بوسیله دستگاه خشک کن نوبت به دستگاه بسته بندی میوه و سبزیجات خشک می رسد که کار بسته بندی محصول نهایی ما را انجام دهد.

 

بسته بندی میوه و سبزی

دستگاه بسته بندی میوه و سبزی در چند مدل مختلف (دستگاه بسته بندی دو تزوین، دستگاه بسته بندی چهار توزین، دستگاه بسته بندی ده توزین، دستگاه بسته بندی چهارده توزین) ساخته می شود.
اساس کار این دستگاه ها براندازه گیری دقیق وزن محصول و بسته بندی آن می باشد که به صورت تمام اتوماتیک انواع مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، سبزی خشک، میوه خشک و…) را در اوزان 50 تا 1000 گرم بسته بندی می کند به همراه بسته بندی با استفاده از سیستم تزریق گاز ازت، این گاز داخل بسته ها تزریق شده که به افزایش ماندگاری محصول کمک می کند.
در نهایت هم توسط دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی بسته ها از زیر دستگاه به بالا هدایت شده و آماده چیدن داخل کارتن هستند.

 

شرکت صنعت کاران متحد سازنده خط کامل ماشین آلات سورت و بسته بندی انواع میوه و سبزیجات خشک، آماده ارائه خدمات به کلیه تولیدکنندگان عزیز می باشد.

واحد فروش: ۰۲۶۴۴۵۲۶۶۰۱
همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰
پست الکترونیک: info@sanatkaranco.com
کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خطوط مختلف صنایع غذایی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره ۵-۴۴۵۲۶۶۰۱-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

2 دیدگاه

  • با سلام،
    از سالم بودن و آلودگی نداشتن محصولات خشک قبل از بسته بندی، چگونه مطلع می شوید؟
    بخصوص برای صادرات محصول.

    پاسخ دادن
    • با سلام معمولا بازرسی محصول توسط متخصصین صنایع غذایی قبل از بسته بندی شدن صورت میگیرد

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =